Inovio

Chytrý modulární systém pro automatizaci oběhu účetních dokladů a oběh firemních dokumentů pro zákazníky v segmentu SMB a náročných firem. Více informací zjistíte níže.

Klíčové vlastnosti

  • Vytěžování dokumentů a jejich import do systému INOVIO
  • Propojené účetní systémy - Na tlačítko nebo automaticky Vám INOVIO nahraje vytěžené faktury do vašeho účetního systému.
  • Automatizace přijatých faktur - Chytrý digitální proces od přijetí faktury až po zápis do účetního systému.
  • Evidence a oběh pokladních dokladů a účtenek - Naskenováním papírových dokladů se otevírá cesta ke skutečnému zjednodušení a efektivitě. Digitalizujte své pokladní knihy chytře.
  • Contract management - Lepší práce při přípravě smluv, řízení životního cyklu smluv, hlídání smluvních povinností, centrální uložení.
Inovio-Mockup

Software pro elektronický oběh dokumentů

INOVIO >>

Chytrý modulární systém pro automatizaci oběhu účetních dokladů a oběh firemních dokumentů pro zákazníky v segmentu SMB a náročných firem.

  • Vytěžování dokumentů a jejich import do systému INOVIO
  • Propojené účetní systémy - Na tlačítko nebo automaticky Vám INOVIO nahraje vytěžené faktury do vašeho účetního systému.
  • Automatizace přijatých faktur - Chytrý digitální proces od přijetí faktury až po zápis do účetního systému
  • Evidence a oběh pokladních dokladů a účtenek - Naskenováním papírových dokladů se otevírá cesta ke skutečnému zjednodušení a efektivitě. Digitalizujte své pokladní knihy chytře.
  • Contract management - Lepší práce při přípravě smluv, řízení životního cyklu smluv, hlídání smluvních povinností, centrální uložení

Chytrý digitální proces od přijetí faktury až po zápis do účetního systému

INOVIO vyřeší vaší firmě celý proces přijímání a schvalování faktur a je připraveno na další růst firmy. Přehledné schvalování, rychlá a jasná komunikace nad daňovými doklady – napříč celou firmou včetně automatizace všude tam, kde je možná.

  • Automatické načítání faktur ze sběrných e-mailů a skenerů
  • Automatické vytěžování dat z faktur – konec ručního přepisování!
  • Oběh firemních dokumentů a komfortní schvalování
  • Rozúčtování nákladů na projekty, střediska nebo činnosti
  • Export do téměř libovolného účetního systému a komunikace s účetními
  • Vytěžování od 6 Kč za fakturu bez ohledu na počet stran a bez zřizovacích poplatků
  • Více možností vytěžování – zvolíte si správné řešení
Inovio - zpracování faktur

INOVIO Automatizace přijatých faktur

1) Automatická registrace a vytěžení dokladu

  • Automatizace načítání faktur z e-mailu, datového úložiště nebo ze skenerů
  • Vytěžování dokladu – automatické rozpoznání výstavce, cen, rekapitulace DPH, platebních a dalších údajů s přesností až 99 %.
  • Kontrola vytěžených údajů
  • Od okamžiku vytěžení dokladu v INOVIO k němu může přistupovat oprávněný uživatel. U každého dokladu vidí, kdo fakturu přijal, schválil a jaké má případné další vazby na smlouvy či objednávky.
  • Vnitrofiremní online úložiště účetních dokladů s vyladěným workflow
Detail fakturyzpracování faktur

INOVIO Automatizace přijatých faktur

2) Start elektronického oběhu dokladu

  • Automatické přiřazení schvalovatelů s možností změny přiřazení i v průběhu schvalování
  • Automatické notifikace schvalovatelů emailem
  • Schvalovatelé mohou exportovat tabulkové přehledy dokladů pro svoji práci
  • Systémové vyžadování reakcí k dokladům od všech oprávněných
Seznam faktur

INOVIO Automatizace přijatých faktur

3) Vazba na ekonomické řízení firmy

Volitelná součást.

  • Další moduly INOVIO vám umožní sledovat a schvalovat přijímané faktury v kontextu schválených objednávek, smluv, rozpočtů, zakázek, projektů nebo činností.
  • Kontrola faktur a dokladů podle objednávek, smluv či rozpočtů
  • Asistované nebo manuální rozúčtování dokladu na střediska, zakázky, činnosti
  • Evidence i pro holdingy a jiné typy uskupení firem se společnými vlastníky

TIP: Doplňte oběh faktur dalšími moduly z nabídky INOVIO a získejte tak digitalizaci dalších agend např. (pokladní doklady, cashflow, účtovací automat, smlouvy, …)

Inovio moduly

INOVIO Automatizace přijatých faktur

4) Hladká spolupráce s ekonomickým systémem a účetními

INOVIO dotahuje proces až po přenos faktury do účetního systému. Pomáhají tomu funkce

  • Export dokladů do účetního systému, který si spouští účetní podle potřeby, bez přepisování
  • Zpětná načítání údajů z faktur v účetním systému do INOVIO (například datum úhrady, interní číslo)
  • Automatické vymáhání dokladů od schvalovatelů • Úložiště dokladů s kompletní historií

TIP: Zeptejte se nás Asistované účtování z INOVIO.

ucetni-firmy-cloud

Další možnosti INOVIO

Zjistěte, jaké další možnosti a moduly INOVIO nabízí

Vyžadovaný modul

Vytěžování dokumentů

  • Automatické vytěžování faktur přijatých, pokladních dokladů, účtenek
  • Na vašem serveru nebo v cloudu
  • Urychlíte zpracování, ušetříte kapacitu vašeho týmu pro důležitější aktivity
  • Eliminujete lidské chyby
  • Cena vytěžování za fakturu, bez ohledu na počet stran a bez zřizovacích poplatků
  • Více možností vytěžování – zvolíte si správné řešení

Jak vytěžování dokumentů pracuje:

  1. Automatické získání dokladů z emailu - INOVIO získá doklad automaticky z vašeho emailu např.: faktury@vasefirma.cz. Stačí tam doklady zasílat.
  2. Automatické vytěžení - INOVIO automaticky vytěží doklady a umístí je do digitálního úložiště dokladů v cloudu nebo na vašem serveru a Vy můžete vše konfigurovat.
  3. Export do účetního systému automaticky nebo “na tlačítko” - Vy zvolíte, zda bude INOVIO doklady do účetního systému pouze zapisovat/pořizovat nebo je může zaúčtovat (zápis až do deníku).
Detail Faktury - Vytěžování

Volitelný modul

Evidence a oběh pokladních dokladů a účtenek

INOVIO přináší také funkce pro schvalování a oběh těchto drobných dokladů ve firmě ať už jsou hrazené hotovostí nebo kartami.

  • Evidence a schvalování drobných výdajů
  • Práce s pokladnami a sledování platebních karet
  • Dohledávání chybějících účtenek a jejich vymáhání od uživatelů
  • Export do účetnictví je vhodný pro firmy s více provozovnami, sítí poboček a pro organizace, které přijímají důležité písemnosti v papírové podobě.

Co přináší elektronický oběh účtenek od INOVIA?

  • Systém na veškeré drobné nákupy - Modul eviduje a zpracovává účtenky, pokladní doklady, paragony, zjednodušené daňové doklady a faktury za hotové do 10 000 Kč. Tedy drobné režijní náklady jako například nákupy PHM, kancelářské potřeby, ale i drobné výdaje pro zakázky a výrobu.
  • Správa pokladen a platebních karet - Definujte si libovolné množství pokladen a firemních platebních karet. Systém podporuje různé měny, a kromě výdajů také příjmy – dotace do pokladen a vyplácení záloh na drobné výdaje.
  • Oběh, dotazy a vymáhání - Přímo v INOVIO si můžete nechat zdůvodnit jednotlivé výdaje. Dále Vám systém pomůže vymáhat chybějící doklady a účtenky od uživatelů platebních karet. Automaticky zpracovává výpisy z banky, vyhledává a páruje doklady s transakcemi. Chybějící účtenky vymáhá od příslušných pracovníků e-mailem či sms.
  • Schvalování - Veškeré výdaje firmy můžete mít pod kontrolou. Stačí jednotlivým typům dokladů nadefinovat postup jejich schvalování. Je jen na vás, zda budete schvalovat centrálně, jednokrokově, vícekrokově, nebo necháte odpovědnost na jednotlivých pracovních. Doklady můžete vázat na projekty, střediska, činnosti, apod.
  • Export do účetního systému - NOVIO podporuje export do mnoha účetních systémů.
Uctenka

Volitelný modul

Contract management

Nezáleží na tom, zda jsou pro Vás důležitější smlouvy s dodavateli, odběrateli nebo spolupracovníky – s INOVIO dostanete vše. 
INOVIO vám dodá systém pro:

  • Lepší práci při přípravě smluv
  • Řízení životního cyklu smluv
  • Hlídání smluvních povinností
  • Centrální uložení

Co přináší modul „Contract management” od INOVIO?

  • Řízený vznik smluv - Přehledným způsobem stanovíte, kdo z firmy se má ke smlouvě vyjádřit, a kdo ji musí schválit. Tato komunikace je centrálně evidovaná.  Verzování, zamykání, kategorizace smluv je samozřejmostí. Se smlouvami mohou být seznámeni určení pracovníci a systém tato seznámení zaeviduje.
  • Práce se smlouvou - Plnění smlouvy můžete podpořit automatickým upozorňováním na důležité milníky, povinností smluvních stran, předávky a další. Ti správní a předem definovaní lidé obdrží upozornění na blížící se termín. Smlouvu můžete vázat na faktury, rozpočty a objednávky. Při zpracování faktur přijatých uvidíte, jak byl nastaven plán plateb nebo které přílohy mají být povinnou součástí faktury.
  • Archivace a uchovávání - Situace, kdy papírové originály smluv kolují a schovávají se ve firmě v různých kancelářích, přináší mnohá rizika. INOVIO Vám pomůže zavést jednoduchý a logický systém. Digitální archiv využijete při každodenní práci a dokážete u něj pružně řídit oprávnění a přístupová práva pracovníků, a to i na úrovni jednotlivých smluv.
  • Vazby na další systémy - Evidenci smluv běžně propojujeme s účetními a ERP systémy.
Contract management - Smlouva

Jak INOVIO nabízíme

Firmy jsou při nákupu softwaru tlačeny do několika zbytečných dilemat a rozhodování. INOVIO jako jedno z mála má mnoho možností provozu – určující jsou vždy potřeby zákazníka. S námi se vždy domluvíte.

ucetni-firmy-cloud
Provoz v INOVIO privátním cloudu, nebo na vašem serveru?

Některé firmy mají schopné IT oddělení a potřebují mít svá data “pod vlastní střechou”. Jiné raději starost o provoz serverů outsourcují. INOVIO je připraveno na obě možnosti. Systém nainstalujeme buď na zabezpečený INOVIO privátní cloud v naší správě, nebo na váš server, kde běžně zajišťujeme i INOVIO servis.

Koupit, nebo pronajmout?

U nás je možné obojí. Pokud vám vyhovuji nižší průběžné náklady ve formě měsíčního paušálu, vyberte si pronájem. Pokud naopak chcete získat trvalá práva k užívání INOVIA nebo na konci roku chcete účelně investovat, zvolte nákup software.

Tip: Neváhejte začít s pronájmem – odkoupit sw do majetku můžete i kdykoliv v průběhu pronájmu.

Úpravy na míru, nebo rychlé standardní řešení?

Základní edice provozujeme jako standardizovaný produkt, který můžete rychle začít používat. Když budete potřebovat, můžeme jej kdykoliv upravit formou konfigurace. V situaci, kdy vám ani nová konfigurace nebude stačit, můžete přejít na variantu s úpravami na míru (INOVIO DMS), pak na vaší instalaci umíme provádět i změny a vylepšení formou programování na míru, která se mohou stát vaší konkurenční výhodou.

Aktivní zákaznická podpora

Ve všech variantách se můžete spolehnout na naši zkušenou a pružnou podporu, kterou nabízíme ve dvou různých úrovních. Požadavky nám zadáváte e-mailem nebo telefonicky, dorozumíme se česky a anglicky.

Tip: Nevíte, co je pro vás to pravé? začněte s INOVIO GO a pak uvidíte. Vždy můžete nepřerušeně přejít na INOVIO DMS.