Synappx™ Collaboration Hub
Synappx™ Collaboration Hub umožňuje snadno zahájit jakoukoli schůzku s vlastním vybavením (BYOM), hybridní schůzku nebo schůzku v místnosti s PC. Plně bezdotykové ovládání všech procesů a činností na schůzkách z mobilního zařízení umožňuje soustředit se na spolupráci a dosažení vysoké produktivity.
- Příprava a zahájení schůzky v průměru trvá až 12 minut*.
- Mnoho hybridních schůzek využívá vybavení v místnosti, které může vyvolávat obavy uživatelů z neznámých ovládacích prvků a také hygienické obavy z kontaktu se sdíleným technologickým vybavením.
- Mnoho malých a středních podniků používá kombinaci různých videokonferenčních platforem, které nabízejí různou úroveň uživatelského komfortu.
- Existuje riziko, že v rámci schůzky za využití vlastního vybavení (BYOM) její hostitel neúmyslně sdílí citlivé údaje z osobního počítače.
- Při používání různých cloudových služeb pro ukládání dat může být obtížné najít správné umístění pro konkrétní soubor.
Synappx Collaboration Hub umožňuje efektivní a příjemně produktivní schůzky a nabízí konzistentní uživatelský komfort s jakoukoli používanou cloudovou službou. Chcete-li se dozvědět více, stáhněte si náš katalogový list z níže umístěné sekce ke stažení.
![Colleagues discussing during small workgroup hybrid meeting](/sites/default/files/styles/328w/public/2022-02/colleagues-discussing-during-small-workgroup-hybrid-meeting-synappx-collaboration-hub-lifestyle.jpg.webp?itok=KY1MXe0G)
Efektivní správa jakéhokoli typu konfigurace konferenčního prostoru
Uvádíme několik standardních konfigurací schůzek, které se vyznačují stejně konzistentním a efektivním uživatelským komfortem:
- Osobní prostor: Synappx nainstalován na uživatelském počítači
- Malá jednací místnost: Synappx nainstalovaný na uživatelském počítači, připojeném k velkoformátové obrazovce.
- Konferenční místnost: Synappx nainstalovaný na uživatelském počítači, připojeném k velkoformátové obrazovce s kamerou, ozvučením, mikrofonem a technologií bezdrátového vysílání.
- Velká zasedací místnost: Synappx nainstalovaný na počítači v místnosti a snadné ovládání velkoformátové obrazovky se všemi použitými zařízeními Pro AV
![Home, online and boardroom meeting icons](/sites/default/files/styles/328w/public/2021-12/home-online-and-boardroom-meeting-icons-synappx-collaboration-hub.jpg.webp?itok=ripGnA8E)
Synappx™ Collaboration Hub
Předefinujte možnosti moderního pracoviště a umožněte svému týmu, aby byl opět inovativní, kreativní a spolupracoval.
Synappx™ Collaboration Hub
Chytřejší schůzky s lepší spoluprací
![meeting room infographic](/sites/default/files/styles/208x118/public/2021-12/personal-to-shared-infographic-synappx-collaboration-hub.jpg.webp?itok=G8ydqLGD)
Snadný a plynulý přechod od „osobního“ k „sdílenému“
- Stejný uživatelský komfort, ať už používáte osobní počítač, sofistikovanou vestavěnou počítačovou sestavu v místnosti nebo některou z populárních cloudových videokonferenčních platforem.
- Žádné obtíže nebo obavy ohledně přístupu k připojeným kamerám a dalšímu AV vybavení v rámci hybridní schůzky
- Snadný přístup ke cloudovým dokumentům a jejich sdílení se všemi účastníky schůzky
![PC tower, virus, mobile, WiFi infographic](/sites/default/files/styles/208x118/public/2021-12/less-fear-more-productivity-infographic-synappx-collaboration-hub.jpg.webp?itok=4LouLM61)
Méně obav, více produktivity
- Žádné obavy nebo strach z používání neznámého vybavení zasedací místnosti
- Žádné obavy o hygienu při kontaktu se sdíleným zařízením při používání aplikace Synappx Go na mobilním zařízení
- Úplná kontrola všech procesů a činností na schůzkách z pohodlí příručního mobilního zařízení.
- Používání počítače v místnosti eliminuje neúmyslné sdílení důvěrných informací v rámci BYOM.
![Display screen with cloud and connectivity icons](/sites/default/files/styles/208x118/public/2021-12/automated-and-streamlined-operation-infographic-synappx-collaboration-hub.jpg.webp?itok=LH11WRMY)
Automatizovaná a efektivní obsluha
- Stejné postupy a známé možnosti nabídek při přístupu k datům z více cloudových úložišť nebo při použití různých cloudových videokonferenčních platforem nebo různých značkových AV zařízení.
- Standardizovaná nabídka a proces konfigurace při uskutečňování neplánovaných jednání nebo plánovaných schůzek v kalendáři
Centralizovaná správa
Portál pro správu Synappx Admin Portal umožňuje sledovat a spravovat aplikace Synappx z jednoho místa. Správci zde získávají centralizovanou kontrolu nad všemi potřebnými součástmi aplikací Synappx Applications. K dispozici jsou vizualizovaná data, která správcům umožňují nahlédnout do organizačních trendů.
![Cartoon of a cloud](/sites/default/files/styles/991x600/public/2021-08/pannel_4.jpg?itok=_2pmuA3d)
Bezpečnost je naší prioritou číslo jedna
Bezpečnost je vždy v popředí zájmu inovativních technologií společnosti Sharp. Díky technologiím Microsoft® Azure, Microsoft® 365, Google Workspace™ a osvědčeným bezpečnostním zásadám společnosti Sharp jsou aplikace a služby Synappx chráněny víceúrovňovým zabezpečením. Chcete-li se dozvědět více o zabezpečení Synappx, stáhněte si naši bílou knihu o zabezpečení.
![Cartoon of electronic devices linked to a cloud with a padlock](/sites/default/files/styles/991x600/public/2021-08/pannel_5.jpg?itok=xDlhTm0K)
Stáhněte si Synappx™
Podpora Synappx™
Další pomoc a rady týkající se kteréhokoli z našich produktů Synappx, včetně uživatelských a administrátorských příruček, příruček systémových požadavků a často kladených otázek, naleznete v naší oblasti podpory.
![Man using a computer](/sites/default/files/styles/328w/public/2021-08/synappx_support_landing_page_corr_rdax_1200x737-1.jpg.webp?itok=w3CoLlma)