Inovio
Klíčové vlastnosti
- Vytěžování dokumentů a jejich import do systému INOVIO
- Propojené účetní systémy - Na tlačítko nebo automaticky Vám INOVIO nahraje vytěžené faktury do vašeho účetního systému.
- Automatizace přijatých faktur - Chytrý digitální proces od přijetí faktury až po zápis do účetního systému.
- Evidence a oběh pokladních dokladů a účtenek - Naskenováním papírových dokladů se otevírá cesta ke skutečnému zjednodušení a efektivitě. Digitalizujte své pokladní knihy chytře.
- Contract management - Lepší práce při přípravě smluv, řízení životního cyklu smluv, hlídání smluvních povinností, centrální uložení.
INOVIO >>
Chytrý modulární systém pro automatizaci oběhu účetních dokladů a oběh firemních dokumentů pro zákazníky v segmentu SMB a náročných firem.
- Vytěžování dokumentů a jejich import do systému INOVIO
- Propojené účetní systémy - Na tlačítko nebo automaticky Vám INOVIO nahraje vytěžené faktury do vašeho účetního systému.
- Automatizace přijatých faktur - Chytrý digitální proces od přijetí faktury až po zápis do účetního systému
- Evidence a oběh pokladních dokladů a účtenek - Naskenováním papírových dokladů se otevírá cesta ke skutečnému zjednodušení a efektivitě. Digitalizujte své pokladní knihy chytře.
- Contract management - Lepší práce při přípravě smluv, řízení životního cyklu smluv, hlídání smluvních povinností, centrální uložení
Chytrý digitální proces od přijetí faktury až po zápis do účetního systému
INOVIO vyřeší vaší firmě celý proces přijímání a schvalování faktur a je připraveno na další růst firmy. Přehledné schvalování, rychlá a jasná komunikace nad daňovými doklady – napříč celou firmou včetně automatizace všude tam, kde je možná.
- Automatické načítání faktur ze sběrných e-mailů a skenerů
- Automatické vytěžování dat z faktur – konec ručního přepisování!
- Oběh firemních dokumentů a komfortní schvalování
- Rozúčtování nákladů na projekty, střediska nebo činnosti
- Export do téměř libovolného účetního systému a komunikace s účetními
- Vytěžování od 6 Kč za fakturu bez ohledu na počet stran a bez zřizovacích poplatků
- Více možností vytěžování – zvolíte si správné řešení

1) Automatická registrace a vytěžení dokladu
- Automatizace načítání faktur z e-mailu, datového úložiště nebo ze skenerů
- Vytěžování dokladu – automatické rozpoznání výstavce, cen, rekapitulace DPH, platebních a dalších údajů s přesností až 99 %.
- Kontrola vytěžených údajů
- Od okamžiku vytěžení dokladu v INOVIO k němu může přistupovat oprávněný uživatel. U každého dokladu vidí, kdo fakturu přijal, schválil a jaké má případné další vazby na smlouvy či objednávky.
- Vnitrofiremní online úložiště účetních dokladů s vyladěným workflow

2) Start elektronického oběhu dokladu
- Automatické přiřazení schvalovatelů s možností změny přiřazení i v průběhu schvalování
- Automatické notifikace schvalovatelů emailem
- Schvalovatelé mohou exportovat tabulkové přehledy dokladů pro svoji práci
- Systémové vyžadování reakcí k dokladům od všech oprávněných

3) Vazba na ekonomické řízení firmy
Volitelná součást.
- Další moduly INOVIO vám umožní sledovat a schvalovat přijímané faktury v kontextu schválených objednávek, smluv, rozpočtů, zakázek, projektů nebo činností.
- Kontrola faktur a dokladů podle objednávek, smluv či rozpočtů
- Asistované nebo manuální rozúčtování dokladu na střediska, zakázky, činnosti
- Evidence i pro holdingy a jiné typy uskupení firem se společnými vlastníky
TIP: Doplňte oběh faktur dalšími moduly z nabídky INOVIO a získejte tak digitalizaci dalších agend např. (pokladní doklady, cashflow, účtovací automat, smlouvy, …)

4) Hladká spolupráce s ekonomickým systémem a účetními
INOVIO dotahuje proces až po přenos faktury do účetního systému. Pomáhají tomu funkce
- Export dokladů do účetního systému, který si spouští účetní podle potřeby, bez přepisování
- Zpětná načítání údajů z faktur v účetním systému do INOVIO (například datum úhrady, interní číslo)
- Automatické vymáhání dokladů od schvalovatelů • Úložiště dokladů s kompletní historií
TIP: Zeptejte se nás Asistované účtování z INOVIO.

Další možnosti INOVIO
Zjistěte, jaké další možnosti a moduly INOVIO nabízí
Vytěžování dokumentů
- Automatické vytěžování faktur přijatých, pokladních dokladů, účtenek
- Na vašem serveru nebo v cloudu
- Urychlíte zpracování, ušetříte kapacitu vašeho týmu pro důležitější aktivity
- Eliminujete lidské chyby
- Cena vytěžování za fakturu, bez ohledu na počet stran a bez zřizovacích poplatků
- Více možností vytěžování – zvolíte si správné řešení
Jak vytěžování dokumentů pracuje:
- Automatické získání dokladů z emailu - INOVIO získá doklad automaticky z vašeho emailu např.: faktury@vasefirma.cz. Stačí tam doklady zasílat.
- Automatické vytěžení - INOVIO automaticky vytěží doklady a umístí je do digitálního úložiště dokladů v cloudu nebo na vašem serveru a Vy můžete vše konfigurovat.
- Export do účetního systému automaticky nebo “na tlačítko” - Vy zvolíte, zda bude INOVIO doklady do účetního systému pouze zapisovat/pořizovat nebo je může zaúčtovat (zápis až do deníku).

Jak INOVIO nabízíme
Firmy jsou při nákupu softwaru tlačeny do několika zbytečných dilemat a rozhodování. INOVIO jako jedno z mála má mnoho možností provozu – určující jsou vždy potřeby zákazníka. S námi se vždy domluvíte.

Některé firmy mají schopné IT oddělení a potřebují mít svá data “pod vlastní střechou”. Jiné raději starost o provoz serverů outsourcují. INOVIO je připraveno na obě možnosti. Systém nainstalujeme buď na zabezpečený INOVIO privátní cloud v naší správě, nebo na váš server, kde běžně zajišťujeme i INOVIO servis.
U nás je možné obojí. Pokud vám vyhovuji nižší průběžné náklady ve formě měsíčního paušálu, vyberte si pronájem. Pokud naopak chcete získat trvalá práva k užívání INOVIA nebo na konci roku chcete účelně investovat, zvolte nákup software.
Tip: Neváhejte začít s pronájmem – odkoupit sw do majetku můžete i kdykoliv v průběhu pronájmu.
Základní edice provozujeme jako standardizovaný produkt, který můžete rychle začít používat. Když budete potřebovat, můžeme jej kdykoliv upravit formou konfigurace. V situaci, kdy vám ani nová konfigurace nebude stačit, můžete přejít na variantu s úpravami na míru (INOVIO DMS), pak na vaší instalaci umíme provádět i změny a vylepšení formou programování na míru, která se mohou stát vaší konkurenční výhodou.
Ve všech variantách se můžete spolehnout na naši zkušenou a pružnou podporu, kterou nabízíme ve dvou různých úrovních. Požadavky nám zadáváte e-mailem nebo telefonicky, dorozumíme se česky a anglicky.
Tip: Nevíte, co je pro vás to pravé? začněte s INOVIO GO a pak uvidíte. Vždy můžete nepřerušeně přejít na INOVIO DMS.