Kontaktujte nás

Sharpdesk Mobile

Řešení společnosti Sharp pro tisk a skenování pomocí mobilních zařízení s operačním systémem iOS, Android™ nebo Windows®.
Optimalizujte výhody mobilní práce se Sharpdesk Mobile; výkonnou, moderní mobilní aplikací Sharp pro tisk a skenování. Uživatelé se mohou připojit k podporovaným MFZ Sharp prostřednictvím bezdrátové sítě ze svého zařízení s operačním systémem iOS, Android™ nebo Windows® a využít tak bezproblémového tisku, zjednodušeného skenování nebo hladké spolupráce s ostatními aplikacemi.

Optimalizujte svoji mobilní práci se Sharp

Bezproblémový tisk

Připojte se k bezdrátové síti, vyberte dokument, zobrazte si ho a z podporovaného  mobilního zařízení s operačním systémem iOS, Android nebo Windows vytiskněte přímo na Sharp MFP.

Zjednodušené skenování

Skenujte tištěné dokumenty do souborů PDF, JPEG, TIFF nebo PNG a díky naskenování z Sharp MFZ do svého mobilního zařízení k nim získáte snadný přístup. Profil mobilního zařízení lze pro snadný přístup nastavit na MFZ jako lokalitu „skenovat do“.

Bezproblémová spolupráce s ostatními aplikacemi

Sharpdesk Mobile allows seamless file sharing with other applications. Users can attach scanned files to email, share documents or print files from other supported mobile applications.

Funkce

Podporovaná mobilní zařízení

  • Mobilní zařízení iOS* s operačním systémem iOS 6, 7 & 8
  • Mobilní zařízení Android s operačním systémem Android™ 2.3, 4.0, 4.1, 4.2, 4.3 & 4.4.
    • Doporučené rozlišení obrazovky: Rozlišení 800 x 480 pixelů a vyšší
  • Mobilní zařízení Windows podporující:
    • V1.2.3: Windows® 8 Pro, Windows® 8 Enterprise, Windows® 8.1 Pro, Windows® 8.1 Enterprise, Windows® RT & Windows® RT 8.1
    • V2.1.1: Windows® 8.1 Pro, Windows® 8.1 Enterprise & Windows® RT 8.1
    • Minimální systémové požadavky: Procesor 1 GHz, 1 GB RAM, 20 MB volného místa na HDD a obrazovka s rozlišením 1024 x 768 pixelů a grafikou DirectX® 9. Doporučené rozlišení obrazovky: 1366 x 768 pixelů. Dotyková obrazovka je doporučena.

Podporované formáty souborů

  • PDF**, šifrované PDF**, kompaktní PDF**
  • TIFF
  • PNG***
  • JPEG

 

* Bonjour musí být aktivovaný pro automatické zjištění podporovaných MFZ
** PostScript Expansion Kit je nutný k tisku souborů PDF
*** PNG není podporovaný mobilními zařízeními na bázi Windows

Technické údaje

Tisk

  • Praktický tisk souborů PDF, JPEG, TIFF nebo PNG z mobilního zařízení s operačním systémem iOS, Android™ nebo Windows®
  • Tisk souborů z ostatních podporovaných mobilních aplikací
  • Snadný tisk textu e-mailu a příloh nebo webových stránek přímo z podporovaných mobilních zařízení

Skenování a sdílení

  • Skenujte a ukládejte soubory z podporovaného MFZ do mobilního zařízení s operačním systémem iOS, Android™ nebo Windows®
  • Veškerá nastavení skenování a provedení lze spravovat z podporovaného mobilního zařízení
  • Z podporovaného mobilního zařízení rychle zašlete naskenované soubory e-mailem
  • Sdílejte naskenované soubory s ostatními podporovanými mobilními aplikacemi

Nastavení

  • Stažení zdarma k dispozici v Apple App Store, Google Play™ nebo Windows® Store
  • Automaticky vyhledá a připojí se k podporované MFP Sharp
  • Manuálně přidejte podporovanou Sharp MFP
  • Není nutná instalace žádných ovladačů
  • Ověření uživatele zlepšuje zabezpečení

Často kladené otázky

  • Obecné

    O1. Sharpdesk Mobile se mi nedaří stáhnout a nainstalovat na mé zařízení.

    Zkontrolujte, zda je verze OS vašeho zařízení podporovaná Sharpdesk Mobile. OS zařízení aktualizujte na verzi, která je podporovaná Sharpdesk Mobile (viz webová stránka podpory), pokud lze aktualizaci provést.

     

    O2. „Vyhledat tiskárny/skenery“ trvá na zařízeních Android/Windows velmi dlouho.

    Automatické vyhledávání trvá dlouho, je-li ke stejnému segmentu sítě připojeno hodně zařízení SNMP (zhruba 10 sekund na zařízení). SNMP podporuje většina síťových tiskáren/skenerů.

    O3. Nelze zobrazit ikony některých dat v seznamu naskenovaných souborů.

    1. V případě nedostatku volné paměti (RAM) se obrázek ikony nevytvoří. V takovém případě se zobrazí výchozí ikona. Obecně platí, že Sharpdesk Mobile vytvoří ikonu v případě opakovaného skenování dokumentu při nižším rozlišení nebo s vyšším poměrem komprese. Nicméně, operace jako je Tisk, Připojit k e-mailu, Odeslat do jiné aplikace nebo Spravovat soubory, fungují správně.
    2. Tato aplikace nedokáže vytvářet ikony/náhledy některých souborů i v případě, že takový druh zpracování tato aplikace může podporovat. Přečtěte si Dodatek, prosím.

    O4. Na zařízeních iOS jsou ikony (tj. odstín obrázku) v seznamu naskenovaných dat poškozené.

    Poškozené mohou být některé ikony souborů PDF, které nejsou vytvořené skenováním,  nicméně operace  jako je Tisk, Připojit k e-mailu, Odeslat do jiné aplikace nebo Spravovat soubory, fungují správně.

    O5. Když vyberu možnost náhledu souboru, zobrazí se zpráva (Náhled nelze spustit).

    1. V případě nedostatku volné paměti (RAM) se náhled nevytvoří. K zobrazení náhledu v Sharpdesk Mobile může pomoci ukončení zbytečných aplikací. Nicméně, operace jako je Tisk, Připojit k e-mailu, Odeslat do jiné aplikace nebo Spravovat soubory, fungují správně.
    2. Viz Odpověď 2 u O1-3.

    O6. Na zařízeních iOS nelze náhled přizpůsobit obrazovce v případě, že snímek zcela maximalizuji.

    K tomu může dojít v iOS 4.3. Problém může vyřešit aktualizace iOS na 5 prostřednictvím 7, nicméně operace jako je Tisk, Připojit k e-mailu, Odeslat do jiné aplikace nebo Spravovat soubory, fungují správně i v případě, že aktualizaci iOS neprovedete.

    O7. Na zařízeních iOS, jejichž operační systém nebyl aktualizován na iOS 6 nelze provádět skenování ani tisk.

    1. Je potvrzeno, že se připojení k síti Wi-Fi ukončí ihned po připojení. V takovém případě je jedním způsobem řešení tohoto problému smazání nastavení Wi-Fi a opakované připojení. Dalším způsobem řešení je poklepání na „Nastavení“>“Obecné“>“Restart“>“Restartovat nastavení sítě“. Ve vyskakovacím okně klepněte na "Restart“ a potom proveďte opakované nastavení sítě.
    2. Na svém zařízení potvrďte verzi Sharpdesk Mobile a v případě potřeby proveďte aktualizaci na nejnovější verzi.

    O8. Na zařízeních Windows 8/RT lze během spuštění této aplikace spustit další aplikaci, nicméně tuto aplikaci nelze ovládat je-li velikost této aplikace na obrazovce menší.

    Tuto aplikaci nelze používat jako připojenou aplikaci. Rozdělovač posuňte tak, aby byly velikosti vyrovnané.

     

    O9. Jak lze na zařízeních Windows zobrazit informace o verzi a nápovědu?

    Přejeďte do pravého spodního rohu obrazovky a zobrazte ikony funkcí. Klepněte na „Nastavení“. Klepněte na „Povolení“ (v případě zařízení Windows 8.1/RT 8.1 na „O aplikaci“) a zobrazte informace o verzi. Pro zobrazení nápovědy klepněte na „Nápověda“.

     

    O10. Existují situace, kdy se tato aplikace zamkne nebo je nestabilní.

    Pokud jste do této aplikace nainstalovali velké soubory, aplikace může používat volnou paměť zařízení až do maximálního limitu. V takovém případě může dojít k takovému jevu. Způsobí to chyby skenování, tisku a aplikace.

  • Nastavení aplikace

    O1. Po klepnutí na „Vyhledat tiskárny/skenery“ v „Nastavení tiskárny/skeneru“ se nezobrazí žádné tiskárny/skenery.

    1. Je nezbytné, aby tiskárny/skenery byly připojeny do stejného segmentu sítě jako zařízení v síti. Jsou-li připojené do jiného segmentu sítě než zařízení, klepněte na „Přidat manuálně“ a zadejte IP adresu tiskárny/skeneru.
    2. Potvrďte, zda „Zveřejnit komunitu“ a „Zadat řetězec (řetězce) komunity“ jsou v „Nastavení“-“Nastavení aplikace“-“Nastavení SNMP“ nakonfigurovány správně.

     

    O2. Do tiskárny (skeneru) jejíž IP adresa byla přidána v „Přidat manuálně“, nelze zasílat úlohy k tisku (skenování).

    1. Zkontrolujte, zda jsou mezi segmenty sítě aktivovány HTTP a FTP (nebo syrový tisk), ke kterým je připojeno zařízení a tiskárna/skener. Ověření připojení k síti nebo nastavení proxy může být v určitém prostředí nezbytné.
    2. Číslo portu nakonfigurovaného na tiskárně se může lišit od čísla portu (výchozí je 21 nebo 9100) zadaného na zařízení pomocí funkce „Přidat manuálně“. Prostřednictvím následujícího způsobu zkontrolujte číslo portu nakonfigurované na tiskárně a v zařízení proveďte úpravu konfigurace. Ve webovém prohlížeči procházejte webovou stránku zařízení, zkontrolujte nakonfigurované číslo portu: [Nastavení aplikace]-[Nastavení tisku z PC] (V případě, že je „Použití syrového tisku“ v „Nastavení aplikace“ vypnuté (nezaškrtnuté)) [Nastavení sítě]-[Nastavení tiskového portu]-[Syrový] (v případě, že je „Použití syrového tisku“ zapnuté (zaškrtnuté)).

    O3. Pomocí „Přidat manuálně“ lze přidat IP adresu stejné tiskárny/skeneru, která je již v seznamu. (Více než 2 tiskárny/skenery se stejnou IP adresou, ale různým názvy.)

    V souladu se specifikacemi Sharpdesk Mobile. V případě manuálního přidání tiskárny/skeneru je názvem tiskárny/skeneru IP adresa. V případě „Vyhledat tiskárny/skenery“ je názvem název nakonfigurovaný na tiskárně/skeneru. Nelze přidávat stejné názvy, pouze různé názvy.

  • Skenování

    O1. Skenování z mého mobilního zařízení nelze dokončit.

    1. Tato funkce není na vybrané tiskárně/skeneru podporovaná. Seznam podporovaných modelů naleznete na této webové stránce. Může být třeba provést aktualizaci firmware.
    2. Ovládací panel skeneru musí zobrazit Úvodní obrazovku.
    3. Pokud na skeneru nelze použít HTTP, do této aplikace nelze zasílat naskenovaná data. Webovou stránku skeneru můžete procházet z webového prohlížeče PC. Zkontrolujte, zda je v [Nastavení zabezpečení]-[Ovládání portu]-[Port serveru] aktivovaná možnost [HTTP]. Je-li nainstalovaný komunikační modul aplikace (MX-AMX2) nebo externí modul účtu (MX-AMX3), potvrďte, zda je  [HTTP] v [Sharp OSA (rozšířená platforma)] rovněž aktivovaná v [Nastavení zabezpečení]-[Ovládání portu]-[Port serveru].
    4. Tato funkce není podporována v režimu V1.2.3 pro Windows.

     

    O2. Při klepnutí na tlačítko  „Skenovat z (název skeneru)“ se na obrazovce po „Registrace profilu“ zobrazí „Registrace profilu se nezdařila“ a Sharpdesk Mobile nepřejde do stavu čekání.

    1. Viz Odpověď 1 u O2-2.
    2. Pokud se na ovládacím panelu skeneru zobrazí seznam adresáře, registrace profilu selže. Panel ovládejte tak, aby se seznam adresáře nezobrazil (tj. obrazovka  Kopírovat nebo Úvodní obrazovka) a skenování proveďte znovu.
    3. Viz Odpověď 3 u 03-1.
    4. Pokud na skeneru nelze použít HTTP, do této aplikace nelze zasílat naskenovaná data. Webovou stránku skeneru můžete procházet z webového prohlížeče PC. Zkontrolujte, zda je v [Nastavení zabezpečení]-[Ovládání portu]-[Port serveru] aktivovaná možnost [HTTP].

     

    O3. Při klepnutí na tlačítko „Skenovat z (název skeneru)“, abyste mohli přijmout naskenovaná data, se po zprávě „Registrace profilu“ zobrazí zpráva „Váš profil je u vybraného MFZ již registrovaný. Chcete ho přepsat?“.

    Název, který je stejný jako „Zobrazit název“ nakonfigurovaný v Sharpdesk Mobile již byl v adresáři skeneru zaregistrovaný. Pokud uživatel někdy použil Sharpdesk Mobile s vypnutou možností „Automatické smazání profilu“, vyberte „Přepsat“ a pokračujte.

    Pokud byl tento název v adresáři zaregistrován ještě než uživatel začal Sharpdesk Mobile používat, destinace záznamu již byla nastavena na PC používané uživatelem nebo na e-mailovou adresu uživatele. V takovém případě klepněte na „Zrušit“, proces zrušte, upravte „Zobrazit název“ nakonfigurovaný v Sharpdesk Mobile a skenování proveďte znovu.

    O4. Po přijetí naskenovaných dat zůstal záznam mého zařízení v adresáři skeneru.

    Klepněte na „Nastavení“ v horním menu, potom klepněte na „Nastavení aplikace“. Zkontrolujte, zda je „Automatické smazání profilu“ nastaveno na „O(VYP.)“. Je-li nastaveno na „I(ZAP.)“, proveďte změnu nastavení na „O(VYP.)“. Záznam na skeneru lze smazat procházením [adresáře] na webové stránce skeneru.

     

    O5. Po přijetí naskenovaných dat se zobrazí „Registrace profilu se nezdařila“.

    1. K tomu může dojít pokud se po stisknutí tlačítka Start na skeneru zobrazil na ovládacím panelu adresář. V takovém případě byla naskenovaná data zařízením úspěšně přijata.
    2. Webovou stránku skeneru můžete procházet z webového prohlížeče PC. V případě, že je v záložce [Nastavení systému]-[Nastavení odeslání snímku]-[Nastavení provozu]-[Výchozí nastavení] zaškrtnuto pole [Pozastavit nastavení do chvíle dokončení skenování], zaškrtnutí pole zrušte.
    3. Pokud se problém nepodařilo vyřešit ani jedním z výše uvedených způsobů, klepněte na „Nastavení“-“Nastavení aplikace“ a nastavte „Automatické smazání profilu“ na „0(VYP.)“ a v takovém případě se zpráva nebude zobrazovat. I když ponechání profilu ve skeneru není problém, uživatel může profil smazat z adresáře na webové stránce skeneru.

     

    O6. Vzhledem k tomu, že zařízení využívá fixní IP adresu, a vždy používám stejný skener, nechci, aby byl záznam v adresáři smazán.

    Klepněte na „Nastavení“ v horním menu zařízení a potom klepněte na „Nastavení aplikace“. Zkontrolujte, zda je „Automatické smazání profilu“ nastaveno na „O(VYP.)“. Je-li nastaveno na „I(ZAP.)“, proveďte změnu nastavení na „O(VYP.)“.

     

    O7. Soubor přijatý ze skeneru se nezobrazí na seznamu „Tisk“, „Připojit k e-mailu“, „Odeslat do aplikace“ nebo „Spravovat soubory“.

    U uloženého souboru lze z těchto funkcí použít pouze funkci "Skenovat“. Při náhledu přijatých naskenovaných dat je nutné použít možnost „Uložit“.

     

    O8. Moje zařízení iOS bylo ve stavu čekání a dokument se naskenoval, ale zařízení neobdrželo naskenovaná data nebo se aplikace neočekávaně ukončila.

    K tomu může použít v případě, že v názvu souboru specifikovaném v Nastavení na skeneru nebyly použity znaky ascii. Při specifikaci názvu souboru použijte znaky ascii.

    Q9. Moje zařízení Android bylo ve stavu čekání a dokument se naskenoval, ale zařízení neobdrželo naskenovaná data nebo název souboru byl prázdný.

    K tomu může použít v případě, že v názvu souboru specifikovaném v Nastavení na skeneru nebyly použity znaky ascii. Při specifikaci názvu souboru použijte znaky ascii.

     

    Q10. Moje zařízení Windows bylo ve stavu čekání a dokument byl naskenován, ale zařízení naskenovaná data neobdrželo.

    1. Je-li na vašem zařízení Windows naskenován Nástroj skenování sítě, naskenovaná data nemusela být přijata. V záložce [Možnosti systému] v Nástroji skenování sítě změňte číslo portu.
    2. Příchozí komunikaci ze skeneru mohl zablokovat Windows Firewall ve vašem zařízení. Ve Windows Firewall vytvořte nové pravidlo, které umožňuje komunikaci TCP prostřednictvím portu 4687 (k tomu můžete potřebovat pomoc vašeho správce sítě).

     

    O11. Během skenování dokumentu s velkým množstvím stran došlo k selhání skenování.

    Když vaše zařízení během skenování dokumentu přejde do režimu spánku, skenování může selhat. Nastavení spánku na zařízení deaktivujte, prosím.

  • Tisk

    O1. Z Sharpdesk Mobile nelze odesílat tisk do tiskárny.

    1. Zkontrolujte, zda je na tiskárně, na které si přejete soubor vytisknout, nainstalovaná sada rozšíření tiskárny.
    2. Zkontrolujte, zda je mezi sítí, v které se nachází zařízení a mezi sítí, v které je zapojena tiskárna, povoleno FTP nebo syrový tisk. Ověření připojení k síti nebo nastavení proxy může být v určitém prostředí nezbytné.
    3. Síťový port pro FTP lze změnit v „Vyhledat tiskárny/skenery“. Nastavení portu FTP zkontrolujte stejně jako v případě odpovědi II u O2-2.
    4. Je-li v tiskárně nastaveno ověření uživatele, klepněte na „Nastavení“-“Nastavení uživatele“ a potvrďte, zda je Přihlašovací jméno a Heslo správně nastavené.
    5. Vzhledem k tomu, že připojení k síti může být nestabilní, zkontrolujte ho a znovu stiskněte „Tisk“.

     

    O2. Při tisku souboru PDF se vytisklo velké množství neznámých znaků.

    1. Zkontrolujte, zda je na tiskárně, na které si přejete soubor vytisknout, nainstalovaná sada rozšíření tiskárny PS3.
    2. Ve vzácných případech k tomu může dojít je-li připojení k síti krátce po spuštění tiskárny nestabilní. (V takovém případě je stav úlohy v „Fronta tiskových úloh“ na ovládacím panelu tiskárny označen jako „neznámý“.)
    3. K tomu může dojít v případě, že vaše zařízení má slabý signál Wi-Fi. Vyvarujte se použití zařízení na takovém místě a použijte ho na místě, kde bude mít silnější signál.

     

    O3. Po klepnutí na „Vybrat soubor“ se zobrazí pouze seznam dokumentů přijatých Sharpdesk Mobile.

    Pokud tisknete soubor uložený jinou aplikací, aplikaci spusťte, soubor otevřete a zašlete ho do Sharpdesk Mobile. Potom lze aktivovat tisk souboru ze Sharpdesk Mobile.

    O4. Pří výběru souboru k tisku a jeho náhledu nelze snímek označit/zrušit jeho označení/posunovat.

    1. Pokud snímek nelze označit nebo jeho označení zrušit, může být zvětšený na maximální limit. Pokud snímek nemůžete posunovat, může být zvětšený nebo přizpůsobený obrazovce.
    2. Pokud používáte zařízení iOS, a chcete snímek označit/zrušit jeho označení/posunovat, nedotýkejte oblasti nad tlačítkem „Tisknout na (název tiskárny)“ (oblast obrazovky, kde se záložka nachází v pravém rohu).

     

    O5. Když u zařízení iOS vyberu soubor na obrazovce „Fotky“, zobrazí se zobrazí se zpráva (Čtení souboru se nezdařilo).

    Pokud na svém zařízení iOS používáte iOS 4.3 až 5, zkontrolujte, zda je na vašem zařízení iOS  v [Nastavení]-[Lokalizační služby] nastavena možnost [Lokalizační služby] na [ZAP.]. Pokud používáte své zařízení iOS na iOS 6 nebo 7, potvrďte, zda má tato aplikace povolený přístup do [Fotky]. Seznam aplikací zobrazíte prostřednictvím [Nastavení]-[Ochrana soukromí]-[Fotky], potom vyberte „Sharpdesk Mobile“ a nastavení přepněte na [ZAP.].

    O6. Ve verzích této aplikace iOS/Android nelze zobrazit náhled e-mailu.

    1. Zkontrolujte, zda je zařízení připojené k síti.
    2. Zkontrolujte, zda je nastavení e-mailu v této aplikaci správně nakonfigurováno. Váš e-mailový server musí podporovat IMAP4.
    3. V případě připojení vašeho e-mailového serveru a vaší tiskárny/skeneru do různých sítí nelze náhled e-mailu zobrazit je-li vaše zařízení připojeno k síti, do které je zapojena vaše tiskárna. Zařízení zapojte do sítě, do které je zapojený váš e-mailový server, prosím.

    O7. Ve verzích této aplikace iOS/Android/Windows nelze provést tisk e-mailu.

    1. Tisknout lze e-maily ve formátu textu nebo HTML. Ostatní formáty (např. Obohacený text) nelze tisknout.
    2. V případě připojení vašeho e-mailového serveru a vaší tiskárny do různých sítí nelze náhled e-mailu zobrazit je-li vaše zařízení připojeno k síti, do které je zapojený e-mailový server. Po výběru e-mailů, které chcete vytisknout, musíte své zařízení zapojit do sítě, do které je připojená vaše tiskárna.

    O8. Z verze Windows (V2.0) této aplikace nelze tisknout e-mail.

    Sdílení textu e-mailu z aplikace e-mailu pro stolní počítač není podporováno. Použijte mailovou aplikaci (aplikace Windows Store), prosím.

    O9. Ve verzích této aplikace pro iOS/Android/Windows nelze procházet/tisknout webové stránky. (Poznámka) Verze Windows procházení webových stránek nepodporuje.

    1. Zkontrolujte, zda je zařízení připojené k síti.
    2. V případě připojení webového serveru a vaší tiskárny do různých sítí, vaše zařízení nemůže získat přístup na webovou stránku, je-li připojeno do sítě, do které je zapojena vaše tiskárna a obráceně. Po výběru webových stránek, které chcete vytisknout, musíte své zařízení zapojit do sítě, do které je připojená vaše tiskárna.
    3. Nelze procházet webové stránky, které nejsou ve formátu HTML. Webová stránka, kterou tato aplikace nemůže procházet, nemůže být vytištěna. Nicméně, procházet a tisknout lze webové stránky ve formátu HTML, i přesto, že nemají příponu .html (nebo .html).

    O10. Z verze této aplikace pro Windows (V2.0) nelze tisknout webové stránky.

    Sdílení webové stránky z webového prohlížeče není podporováno. Použijte Internet Explorer nebo aplikaci ve Windows Store.

  • Přiložit do e-mailu

    O1. Když po výběru souboru klepnete na tlačítko „Přiložit do e-mailu“, spustí se e-mailová aplikace, ale přiložený snímek vypadá horizontálně (vertikálně) delší.

    Vzhledem k technických specifikacím e-mailové aplikace se může u některých snímků s konkrétním poměrem stran zobrazit nesprávný poměr stran zdrojového snímku. Přiložený snímek bude odeslán se správným poměrem stran.

  • Odeslat do aplikace

    O1. Aplikace, do které si přeji tento soubor odeslat se po výběru souboru a klepnutí na „Odeslat do aplikace“ nezobrazí na seznamu.

    1. Sharpdesk Mobile podporuje pouze soubory JPEG, TIFF, PDF (včetně vysoce komprimovaných a šifrovaných souborů PDF) a PNG (s výjimkou verze Windows V1.2.3). Aplikace uvedené v „Odeslat do aplikace“ jsou ty, do kterých může Sharpdesk Mobile tyto formáty souborů odesílat. Ohledně formátu souboru, který dokáže aplikace zpracovat, přečtěte si návod k použití nebo nápovědu jednotlivých aplikací.
    2. Pokud používáte zařízení iOS s iOS 5 nebo starším, zobrazí se pouze 9 aplikací. Pokud se „Sharpdesk Mobile“ nezobrazí, zbytečné aplikace odinstalujte, prosím.
  • Tisk z jiné aplikace

    O1. Pokud používáte Windows, některé aplikace sdílí odkaz na vybraný soubor, místo toho, aby sdílely samotný soubor. V takovém případě se Sharpdesk Mobile nezobrazí v ikonách nabídky Start, protože nedokáže odkaz na soubor zpracovat.

    1. Sharpdesk Mobile podporuje pouze soubory JPEG, TIFF, PDF (včetně vysoce komprimovaných a šifrovaných souborů PDF) a PNG (s výjimkou verze Windows V1.2.3). Jakmile zašlete soubor v některém z uvedených formátů, „Sharpdesk Mobile“ se zobrazí.
    2. Pokud používáte zařízení iOS s iOS 5 nebo starším, zobrazí se pouze 9 aplikací. Pokud se „Sharpdesk Mobile“ nezobrazí, zbytečné aplikace odinstalujte, prosím.
    3. Pokud používáte Windows, některé aplikace sdílí odkaz na vybraný soubor, místo toho, aby sdílely samotný soubor. V takovém případě se Sharpdesk Mobile nezobrazí v ikonách nabídky Start, protože nedokáže odkaz na soubor zpracovat.
  • Správa souborů

    O1. Na zařízeních Windows nelze provést smazání složky.

    Pokud ve specifikované složce existují soubory, které mají nepodporované formáty souborů (např. DOC nebo TXT), složku nelze smazat (zobrazí se chybová zpráva).

    O2. Na zařízeních Windows lze soubory/složky přesunovat.

    Pokud v cílové složce existují soubory/složka se stejným názvem, soubory/složky nelze přesunout (zobrazí se chybová zpráva).

Návod k použití

Chcete-li získat informace o tom, jak přidat tiskárnu/skener, tisknout dokument nebo fotografii, skenovat do Sharpdesk Mobile, zasílat uložené soubory e-mailem a sdílet soubory s dalšími podporovanými mobilními aplikacemi, klikněte na odkaz níže a přečtěte si podrobný návod k použití pro zařízení iPhone, iPad nebo Android.

Ke stažení

Ke stažení

Ke stažení