Kontaktujte nás

Tisková zpráva

Dobrá barva pro podnikání

Varšava, 02.02.2016
Co přiměje zákazníka k tomu, že se rozhodne pro nákup? Je možné, aby barevné zvýraznění data splatnosti na faktuře uspíšilo její úhradu? Může dopis zaslaný v barevné obálce působit dojmem urgentní zprávy? Výběr odpovídající barvy usnadňuje zákazníkům těsnější identifikaci se značkou a má vliv na to, že jsou ve větší míře ochotni věnovat jí svůj čas a peníze.

V oblasti internetového marketingu je barva královnou. Vhodná vizuální stimulace dokáže oslovit příjemce a vzbudit v něm emoce, jejichž vyvolání bylo záměrem autora sdělení. Barva přitahuje pozornost a představuje podstatnou součást identity značky.

- Barvy neslouží pouze k dekoraci a koncentraci pozornosti, ale především ke komunikaci. Každá barva má svůj význam, sděluje, vyvolává určité pocity a představy. Pro úspěšné podnikání je znalost řeči barev velmi důležitá. Proto má tak velký význam dosažení soudržnosti a shody s jednotným vizuálním stylem v průběhu celého výrobního procesu, – vysvětluje Adam Bieniewski, Marketing Manager Sharp Electronics CEE.

Barva musí být v době zesilující konkurence dokonalá. Proto se vyplatí investovat do kvalitní reprodukce firemních barev. V tom může být nápomocen vzorník Pantone. Vývoj v oblasti tisku už léta směřuje k vytvoření nástrojů, které umožňují dosáhnout jednotné reprodukce barev u tiskových technik i materiálů v elektronické podobě. V případě práce se zařízeními značky Sharp je celý proces velmi jednoduchý. Společnost PANTONE oficiálně schválila vybraná tisková zařízení jako kalibrovaná z hlediska reprodukce barev z jejího vzorníku, což znamená, že zákazníkům zaručují nejlepší možnou prezentaci standardu jednotných barev PANTONE.

Pro reprodukci barev PANTONE si mohou zákazníci společnosti Sharp vybrat jak z produkčních systémů (Polaris Office: MX-6240N / MX-7040N, Polaris Pro: MX-6500N / MX-7500N), tak i z menších MFP zařízení (Aries II: MX-2640N / MX-3140N / MX-3640N, Virgo II: MX-4140N / MX-4141N / MX-5140N / MX-5141N). Ta posledně jmenovaná obzvláště dobře hodnotí reklamní agentury, grafici a interní marketingová oddělení, protože mají ve vlastní kanceláři, v kteroukoliv denní dobu, k dispozici tiskové zařízení, které jim umožňuje tisknout vysoce kvalitní, vizuálně jednotné prezentace nebo brožury.

Social