Kontaktujte nás

Digital signage: hloubková analytika chování spotřebitele jako klíčový trend pro rok 2020

Praha, 02.12.2019
Nová zpráva společnosti Sharp odhaluje zjištění a předpovědi pro oblast trhu s elektronickými informačními a reklamními displeji digital signage v nadcházejícím roce.

Dle nové zprávy společnosti Sharp budou data a hloubková analytika chování spotřebitele klíčovými faktory pro další rozvoj digital signage na přelomu nové dekády.

Dnes vydaná zpráva pod názvem „Kudy dál? Digital Signage v roce 2020“, zkoumá budoucí příležitosti a výzvy, které oblast trhu s digital signage čekají, a nabízí odbornou perspektivu z pohledu celé skupiny předních společností nabízejících v Evropském prostoru digital signage software v rámci partnerského programu Sharp Open Architecture.   

Vzestup významu dat v oblasti digital signage
​​​​​​​Dle komunity odborníků na digital signage společnosti Sharp, tento obor ve skutečnosti neměří dopad digital signage jako takový, ani se v rámci tohoto odvětví doposud nepodařilo dosáhnout shody o úloze, kterou bude analytika dat sehrávat. Zpráva dále naznačuje, že shromažďování vhodných dat pro získávání náhledu bude klíčovým faktorem pro budoucí dopad digital signage.

Využití dat bude mít pro efektivitu budoucí interaktivní digital signage zásadní význam, neboť bude umožňovat personalizovaný prožitek, který uživatelé vyžadují. Rostoucí využití dat s sebou nicméně také přinese nové překážky včetně potřeby řídit se přísnějšími zákony na ochranu údajů a vyrovnávat se s obavami společnosti ohledně ochrany soukromí a vlastnictví dat.

Digital experience platformy (DXPs) se budou omezovat na větší společnosti
Systémy pro správu obsahu (CMS) aktuálně představují standardní platformu pro správu informací v digital signage, ale všeobecně se očekává, že budou nahrazeny DXP. Oproti tomu, více než polovina odborníků dotázaných ze strany Sharp nevěří, že by DXP z důvodu cenových nároků a složitosti implementace CMS zcela nahradily. V důsledku toho budou DXP platformy pravděpodobněji využívány spíše většími maloobchodníky a korporacemi.

Budoucí dominance personalizace a interaktivity
Zpráva taktéž v rámci oboru zaznamenala citelný posun v zaměření na obsah a uživatelský prožitek s převládajícími trendy jako je personalizace a interaktivita. Takřka dvě třetiny dotazovaných věří, že v nadcházejících dvou letech bude mít značný dopad mobilní integrace. S rostoucím počtem spotřebitelů, kteří s digital signage komunikují, budou mít značky příležitost shromažďovat data a získávat informace o spotřebitelském chování a na základě toho co nejvhodněji přizpůsobovat nabízený obsah.

Oboroví experti zároveň věří, že by měli maloobchodníci využívat elektronické reklamní displeje intuitivněji, aby zákazníkům nabídli jedinečný prožitek a překonali tak jednu z překážek elektronického obchodu. Interaktivní a personalizovanou signage lze efektivně využívat pro podporu fyzických prožitků, ať už skrze mobilní integraci nebo interaktivní aplikace, u nichž se v nadcházejících dvou letech očekává vysoká poptávka.

Birgit Jackson, Commercial Director divize Visual Solutions v Sharp Electronics Europe, vysvětluje: „Trh s elektronickými informačními a reklamními displeji digital signage v průběhu posledních let díky dostupnosti nabízených řešení rychle roste, přičemž podniky uplatňují strategie digitální transformace, jež spojují offline i online prožitky. 

V Sharp věříme, že pro tvorbu řešení, jež budou i nadále pro naše zákazníky užitečná a relevantní, je nezbytné v rámci oboru spolupracovat a sdílet postupy zavedené praxe. Díky vzájemné spolupráci s komunitou partnerů lépe pochopíme překážky a příležitosti, jež před námi leží, a budeme tak našim zákazníkům schopni přinést co nejlepší šanci na úspěch i příležitost využít plný potenciál digital signage v jejich podnikání“.

Bezplatná zpráva pod názvem „Kudy dál? Digital signage v roce 2020“ lze stáhnout zde.

O společnosti Sharp Electronics CEE
Společnost Sharp Electronics CEE nabízí jedinečné portfolio oceňovaných řešení pro vizualizaci a správu informací, jež podnikům pomáhají transformovat způsob, jímž s informacemi pracují. Špičková MFP zařízení a velké produkční systémy představují samotné jádro integrovaných aplikací pro digitální transformaci. Zobrazovací řešení pak zahrnují inovativní video stěny, digitální signage displeje a interaktivní ploché panely pro společné prezentace. Naší misí je vývoj nových produktů, jež podporují vyjádření individuality, přičemž vytváří zážitky obohacující život, a umožňují vám být originální.

Contact

KATE LAWSON
European PR Manager
kate.lawson@sharp.eu

Social